>

I´m singing in the rain!

Jag sover hela dagarna och är uppe hela nätterna, eller tvärtom kanske det blir men detta håller ju inte.
Känner mig mer förkyld idag men ska snart snöra på mig walkingskorna o bege mig ut på en promenad.
Hoppas på att komma till Delsjön om jag kan få med mig nån dit, inte så kul att knata runt där själv.

Ut ut i regnet o bränna lite :) Känner det i kroppen nu, den verkligen skriker efter träning och då är det bara att lyda ;)
Längtar tills jag kommer i gång igen med rutinen att träna 3-5 ggr / vecka o gå varje morgon.
Det är en bit dit nu men så gott när man kommer igång :)
Ska nog börja simma med, har ju ändå det betalt med gymkortet så ..

Nä - ut o gå var det ja! :)

Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Karin

riktigt glad sång det där :)

2009-08-10 @ 17:21:49
URL: http://flummneards.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: