>

Blås ut Backa från denna skiten nu!

Blir så ledsen när jag läser sånt här .
Nu är inte jag uppvuxen i Brunnsbo men nära så har spenderat en hel del tid där.
Gått i skolan där, på discon och fester under min uppväxt och har mycket vänner som har bott och fortfarande bor där och jag undrar bara; Vad f-n hände?! Vad är det folk sysslar med, små skitungar som springer runt och viftar med vapen!?

Brunnsbo är ett fint ställe att bo på och så även resten av Backa, men som det ser ut idag skulle jag aldrig bo där eller ännu värre låta mina barn växa upp där. Det är synd, för som sagt, Brunnsbo är annars ett fint område med mycket grönområden, skolor och dagis och har förutsättningarna för att vara ett bra ställe att bo på med barn, precis som resten av Backa. Men inte som det ser ut idag.

Vad gör politikerna i Backa åt detta?

Dags o vakna o se sanningen nu kanske..
Backa och Brunnsbo är - tyvärr - inte vad det än gång var..

Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: