>

Dagen till ända ..

Så var första dagen efter semestern avklarad!
Tycker jag klarade den bra jag. :)

Kl 05:00 i morse stod jag upp  o var ute o knatade en morgonrunda på ca 60 min. :)
Sen jobb från 07:30-17:00 och efter det var man ju rätt mör när man inte jobbat på ett tag.
Sen hem o efter att ha vilat lite o fått i mig lite kaffe bar det i väg till gymmet o fick avverkat 40 min. på crosstrainern där.
Så nu är man ju rätt trött om man säger så! ;)
Men sjukt stolt att jag tog mig dit o att jag han allt jag ville idag.

Har även lagt upp en "plan" för att jobba tillbaka mina - komptimmar så de som vill träffa mig framöver kan ju komma till mitt jobb där jag kommer bo det närmaste haha! ;)

NU:
Dags för sängen!

Isabel
Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: