>

Gamla kära vänner, grillning, fest och Madonna!

Låter rubriken samanfatta min helg.
Har ju vart så mycket kul nu det sista så har inte ens haft ork eller tid att printa ner det här :)

I fredags träffade jag Jennie.
Vi hade så sjukt trevligt! :)
Åt middag, drack lite ;) vin, kollade på gaaaamla kort o skratta, skratta, skratta!

Hade typ ont i magen efteråt haha! Bästa kvällen på länge! :) Hoppas vi ses snart igen för det var verkligen ett kärt återseende! Eller vad säger du? :)

På lördan åkte jag o brorsan ut o bada o sola. Det var riktigt skönt i vattnet o lite go färg fick man med :).
Får dock sola solarium lite innan september för ska ha en klänning utan axelband på bröllopet o mina fina bikiniränder kanske inte är så nice o visa upp. ;)
Sen åkte vi hem o grilla hos oss. Hannes kom över o vi hade hur trevligt som helst :)
Jag gjorde asgo Sangria som gick åt bra i värmen! :)
Sen kom Karin o ett par av hennes trevliga vänner ( inte sett henne på flera år så var väldigt kul o ses :) ) o när de åkte hem bestämde vi att nu var det dags att dra in till stan.
Först var vi på Joe Farellis, sen på Lounge, sen, efter mycket om och men, kom vi in på Park.
Fan de är så kinkiga där va`! Först var endast Hannes för ung, trots att bara jag har åldern inne, men hans tjej - som är 18 - kom in utan problem.. Sen kom Hannes in men då hade jag inte ok kläder, ( hade ju inga planer på utgång så hade inga kläder med mig så fick göra en nödlösning, låna en skjorta av lillebror o dra ett skärp i midjan, ändå helt ok soft stil .. men nej, nej, inte på Park för det är ju så high fashion lr vadå! ;) haha ).
A ja vi kom in till slut iaf. Var la där en timme sen hem igen.
Taxifärden hem var ju en fest bara den haha! Bobban håller alltid igång! :)

Söndagen gick åt till att sova.. Sen städa, sen blev det lite mat med pappa som kom hem o bror på balkongen innan vi åkte in till Madonna! Jag har inga ord för den konserten faktiskt, har ännu inte fattat att jag sett henne.
Jag var gråtfärdig när hon kom på scen men att jag faktiskt sett min största idol är ofattbart för mig ännu!

Hon var så bra! Så snygg! I så bra form o dansade så bra! Dansarna som var med var ju världklass med så klart, aldrig sett så bra dansare innan! Showen var det bästa jag sett, är fett imponerad!
Det kommer bilder sen.. Försökte ta så gott  det gick men får föreviga detta i mitt minne i stället för går inte ens att förklara hur coolt det var!
Tack så Jätte Mycket Bästa Pappa för biljetterna! :):):):)
 
Nu ska jag snart packa ihop här, sen tvätta o kika efter en ny klänning.
Sen åker jag nog upp till Hunnebo. Får se om lillebror hänger med så åker han tillbaka till Norge imorn.
Vart kul o umgås så mkt med honom nu, längesen vi sågs o saknar ju honom väldigt när han är borta!
Men ska försöka hälsa på honom snart ngn helg nu framöver. Se hur han har det o parta lite i Oslo! :)

Kärleken kommer ner till Hunnebo ngn dag nu med :) Han har ju fått MC-kort o köpt sig MC o ska ta sig ner nu när han får den! :) Det är snart 2 v. sen vi sågs så har Abstinens de Luxe nu! Ska bli såååå underbart att ses! :) ♥
Umgås lite med min familj lite o sen upp till Karlstad igen så ni förstår ju att hela garderoben ska packas nu när man ska vara borta så länge haha! ;)

Nä - Nu måste jag sätta fart här om jag ska få ngt gjort!

♥ Isabel


Postad i: Familj, Kärlek & Vänner Kommentarer (3)

Kommentarer
Postat av: jennie

OOOHHH JAAA!! jag hade sååå kul!! tänk va "lite" vin kan göra haha=) jag fick ju t om värsta skrattanfallen i taxin, han ville säkert slänga ut mig men tyckte nog synd om mig för att jag va så jävla mongo med mina album haha! nee snart kommer en inbjudan, ska bara vänta in mitt nya schema =)pöss!

2009-08-11 @ 08:22:06
Postat av: "Bloggföreståndarinnan"

Men Jennie; vi behöver ju inte vin för att ha kul. Tror albumen plus att vi e så j-a mongo i sig gjor det det asg ;)



Ser fram emot ses snart igen :)

2009-08-11 @ 10:31:24
URL: http://isabelfredrika.blogg.se/
Postat av: jennie

du har så rätt så rätt..:-P vi har alltid varit ganska lättroade haha=) oj nu e sami på tv, hon påminner om nån...hmmmm?????? haha! det ska bli skitkul när du kommer hit, vi kanske ska smyyyyg titta på den berömda 9d filmen då "GOOO ANNE! GOOO ANNE!!" pinsamt kallar vi det..haha! hoppas du har det bra med din boyfriend å hälsa nån jag känner =)

2009-08-12 @ 10:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: