>

Grattis älskade StarFriend ♥

Idag fyller Emelie 26 år! Grattis :)
Det skiljer ju precis 2 veckor på oss vilket innebär att jag är äldre, visare och kan o bestämmer allt!
Eeeeller inte ;). Har nog alltid vart lite tvärtom tror jag haha, Emelie är mer kavat än mig eller vad man ska säga, men vi kompletterar varan o tillsammans är vi ett j-igt bra team!

                 

Vi har haft sjukt kul genom åren!
Allt från när vi var små o bråkade konstant! men ändå skulle leka med varandra.
När jag skrek i högan skyyyy för att du fick ett av mina 4 Ronald McDonald puzzel o du kontrade med att du ändå inte ville leka med någon som hade så mycket fräknar som jag! Haha!
Till när vi gick i högstadiet och alla problem man hade med killar o annat, våra första fyllor hos Andersson, Gothiadiskon, Källö, Din första lägenhet där jag typ bodde när jag kom hem från jobbet i Grebbestad,
Bartömningen i Smögen *asg*! ;) Utgångar som inte är av denna värld, måndagsclubben, vodkashots och efterfest på Avenyn när vi ställde kl. så vi inte skulle missa när vi började jobba! ;)
Midsommar på Hugossons land :). Jönköping där vi kom hem både rånade och med diverse blåmärken, stukade tummar och spruckna läppar som vi hade orsakat oss själva haha!
Kan nog fortsätta i evighet. Det enda vi inte gjort ihop är en resa, eller ja alltså en riktig resa, typ solsemester och det får vi ju ändra på! :)

                 

Vi har helt enkelt haft sjukt mycket skoj ihop och du är en av mina absolut bästa vänner!
Du vet allt om mig och älskar mig ändå! :)

Hoppas att din dag blir fantastisk, ser fram emot vår middag tillsammans som vi ska ha för att fira varan!

Älskar dig! ♥



Postad i: Familj, Kärlek & Vänner Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Rosida

Fina ni är! :)

2009-08-05 @ 13:14:27
URL: http://beyondthesurface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: