>

Hepp!

Har ju legat hemma ett par dar förkyld nu men börjar bli bättre.

I går firade Emelie sin födelsedag lite granna och det var så sjukt kul!
Var lite gamla vänner o Emelies familj där men också mycket nytt väldigt trevligt folk som var kul att träffa. :)
Var en sjukt trevlig kväll, längesen man hade så skoj o garva så mycket!


                                  

Sov över hos Emelie och när vi vaknat o städat idag kom Pauline med Indisk mat och lite senare kom även Anna, Erik o deras lilla Signe :). Hon har blivit så stor, helt sjukt. Var ju iof ett halv år sen eller ngt jag såg henne o nu sprang hon runt o stängde o öppnade dörrar o pratade :) sötnosen!



Nu sitter jag bara i soffan o degar.
Saknar kärleken så det värker i mig! Sjukt att man kan sakna en annan person så mycket!
Längtar verkligen tills vi ses igen så hoppas tiden går fort.




Har en del att göra med iof.
Ska upp till Hunnebo o hälsa på familjen tänkte jag, hoppas lillebror är där med, hade vart kul o se honom med! :)
Ska även färga håret, fixa tid för att göra naglar, men det kan iof vänta lite .. Sen ska jag komma igång ordentligt med träningen igen, kolla efter inlines och sola lite! Så ja .. en del har jag att göra.
Till helgen ska jag leka med Jennie o sen på Madonna, det ser vi fram emot massor! :) Yayayya!

Nu ska jag återgå till att vara soffvakt. ;)

Puss&Kram

Isabel


Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: - H*

- krya på dig!

2009-08-04 @ 00:53:41
URL: http://finest.se/hodamerei
Postat av: Sofia [gaspedal.blogg.se]

krya på dej :) är förkyld jag med..

2009-08-04 @ 01:45:59
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: