>

" rel="bookmark">"Passion av det slaget är en nåd som drabbar få - det är en nåd att få sån kärlek och ett brott att låta den gå"

Ni vet Den Där kärleken?



Den där som man väntar på.. Den som alla talar om men som man inte vet om man nånsin kommer att finna.
Den finns .. Jag vet.. För jag är en av de lyckliga som den har kommit till! ♥

Kan inte ens med ord beskriva hur lycklig jag är.
Det känns helt fantstiskt, som inget jag känt förut.

Jag vet bara att du ger den till mig och att den precis som du är helt underbar.


Postad i: Familj, Kärlek & Vänner Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Camilla



Som vanligt lika rörd av dina ord till mig... hehe ;)



Så glad för er skull gumman! :)



Puss

2009-08-26 @ 13:39:17
URL: http://camii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: