>

Jag hann nästan ..

Igår hann jag nästan allt jag skulle göra!

Så här såg listan ut:

* Handla mat
* Åka till systemet
* Hitta nån ny trasa att dra på mig.. Om jag hinner ;) - Hittade tom ett par nya plagg! :)
* Slänga i en tvätt
* Laga mat
* Göra nåt efterättsaktigt? Men det lär jag ju knappast hinna ..

Det var alltså det jag hann, när jag skulle åka o tanka o handla mat ringde pojkvännen som stod helt dyngsur borta i Kärra så fick åka o möta honom.
När man åker MC från Värmland o ner hit i kulinstorm o ösregn är man av förklarliga skäl inte helt torr o pigg när man kommer fram .. ;)

Så det blev inget handla mat, blev hämta mat iställe.
Italienskt blev det :) Var dock inte så gott som jag kom ihåg.
Men det är en mysig atmosfär där o de har väldigt .. o då menar jag väldigt goda viner där!









Sen blev det lite ost o kex o vin o kolla på film.

Den är väldig bra, sett den en gång innan och kan stark rekommendera den!
Otäck när man tänker på hur lätt en sån grej kan hända och att det faktistkt händer!

Sen somna jag i soffan som den roliga flickvän jag är! ;)




Nu är jag på jobbet och är typ klar med det som göras skall idag.
Bara att vänta på att mail skall droppa in tills kl. är 15:00 o det är dags att gå hem. :)

Sen får jag se om jag får lokalisera karln o hämta upp honom ngntsans då han är ute på MC-äventyr i stora Götelaborg helt alena ;) Men känner jag honom så går det nog rätt bra!
(Uppdatreing: Nu rinde han o är på väg hit för en kaffe :) Jeeej!)

I em. hoppas jag att vi hinner med en promenad då jag inte har tränat på två dagar nu.
Om en vecka är bröllopet och man vill ju känna sig så fin som möjligt då.
Ni skall se bruden .. Hon är så vacker så det gör ont i ögonen att titta på henne ;).
Nä men seriöst, gumman, när du provade den klänning som du sedan bestämde dig för var det inte långt från att det föll en tår så vacker var du! Du kommer vara så fin när du står där framme och säger ja till din Niclas ♥.

Sen blir det hem o laga lite mat :)
Ikväll kommer Camilla, Josse o senare Tessan o kanske Emelie o Linda till mig.
De sistnämnda 3 är nyfikna på Marcus o vill träffa honom o har man hittat en så underbar kille så klart man vill att alla ens närmate vänner skall få träffa honom! :) ♥
Så ser fram emot en trevlig kväll med mat, vin o tjöt :).

Hoppas alla har en bra lördag! :)

Isabel




Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: