>

Liten o ynklig

Känner jag mig nu.

Alla borde ha en mamma som tar hand om dem när de är sjuka.
Saknar min familj väldigt mycket just nu. Är som sagt väldigt förkyld och vill bli ompysslad ;).

När jag var liten tyckte jag dock att det var bäst när pappa var hemma.
För då fick man ligga nerbäddad i soffan o äta glass o kolla på TV hela dan. Hehe.
När mamma var hemma fick man alltid gå upp, göra sig i ordning och inte alls slappa så mycket som när pappa var hemma. Mamma tyckte det var bättre att man "fräsha" upp sig lite för då kände man sig bättre. Kanske det är rätt men det var goare att ligga under täcket i soffan framför tecknade filmer hela dan.
Eller så kunde de ta in den lilla TV:n i sovrummet så kunde man ligga där o kolla :) det var oxå mys på högsta nivå.
Vardagslyx för oss som inte var lika bortskämda som alla ungar idag som har en egen TV inne på sina rum ;).

Saknar ngn annan med, som sitter ute i skogen utan täckning på sin mobil :(.

Nu ska jag sova .. Så kanske denna förkylning går över ngn gång!

♥ Isabel





Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: