>

Lovely!

Sitter här nu i underbar Hunnebostrand, precis avslutat en tupplur i solen ;).

I morse var jag uppe tidigt och gick en promenad med mina föräldrar, sen gick vi ner till havet o la oss o sola o bada lite :) eller de badade, jag var badkruka idag ;) Brukar inte vara det men det var verkligen så kallt att det gjorde ont i kroppen så blev inget bad för mig.

Fått världens sjukaste bränna med, fattar inte, brukar bli brun och fin men nu .. vet inte vad jag ska säga .. är inte röd men får fläckvis bränna, helt sjukt. Men men det ger sig, den jämnar ju ut sig.
Mina bröst är halvt solbrända halvt vita nu hahahahha! Illa!
Blir ingen bild på det hahaha!

Efter vi kom hem åt vi Hunnebos berömda fisksoppa ute i trägårn, så mysigt! :)
Å ja, efter det la jag mig på en solstol o somnade ;) '

Nu ska jag nog hjälpa pappa att skrapa lite fönster o lacka om dem.
Sen blir det räkor o iskallt vin på altanen i kväll :) Har det verkligen underbart här! ♥

♥ Isabel

Postad i: Familj, Kärlek & Vänner Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Skönt att höra att du har det bra!!! Jag var ute o festade me Paula igår... sjukaste kvällen ever!!

2009-08-07 @ 13:54:06
URL: http://kaktusmittlivsomhund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: