>

Till himlen o tillbaka igen!

Vart tog min semester vägen? ..

Så var man hemma igen.. Har ätit lite, tagit ett bad och nu sitter jag o väntar på att Emelie ska hämta mig :)
Hon slutar kl 12 sen ska vi hem till henne :) Var längesen vi sågs nu så ska bli skoj!



Har vart uppe i Hunnebo hos familjen.
Förra tisdan åkte jag dit o det gjode även Marcus, mamma fyllde år då så hon, pappa o Marcus o jag var ute o åt middag o firade henne :)

På onsdan åkte pappa tillbaka till jobbet o på ja o Marcus spenderade dan till att hitta en MC hjälm till mig så jag kunde åka med honom :)
Vi var ända i Svinesund nästan när vi hittade en fin hjälm!
Så nu har jag åkt hoj med å geeesus vad gott det är!
Nog dåligt sugen på att få egen nu ;).

Sen satt vi bara uppe på kvällen o åt kex o ost o drack vin med mamma :) Mys!

På torsdan åkte vi tillbaka till Karlstad.

I lördags vaknade jag kl 04,45 av att Marcus skulle iväg o hämta Niclas för hans svensexa o strax innan kl 7 var det dags för mig att åka ut till Madde. Kl 8 hämtade vi Camilla o herre sicken dag! Det var verkligen så kul.
Kommer upp bilder o mer om det sen :)

Reseten av veckan har jag lekt hemmafru då Marcus har jobbat o även om  jag inte tror att det är ett framtida yrke för mig så måste jag säga att jag var bra på det ;) eller vad säger du älskling haha! ;)

Var o kollade på kyrkan som Camilla & Niclas ska gifta sig i idag.
Den var verkligen mysig o fin. Perfekt för deras bröllop som stundar om 2! veckor.
Tiden går så galet fort. Ska bli så roligt att få vara med dem på deras dag och dela den dagen o lyckan med dem.

Det underbara brudparet:)


Nu sitter man här hemma igen.
Sjukt tomt när man är van att ha ngn hos sig o gosa med o bara vara med .. Även om det bara är en puss, kram eller en middag tillsammans på kvällen så är man tillsammans med den man älskar.
Saknar dig redan babe! Du är underbar!



Men en sak det vet jag och det är att  DET ÄR SÅ HÄR KÄRLEK SKALL KÄNNAS!

Tack att du finns o att du är du!


På fredag kommer du ner igen o längtar redan :)


Nä - Kan tiden gå nu så att Emelie kommer innan jag somnar ;)


♥ Isabel


Postad i: Familj, Kärlek & Vänner Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: