>

Vuxenpoäng?

Jobb (1p) - Japp, fast.
Visitkort (1p) - Ajjemen. Det har jag faktiskt. Men delar aldrig ut dem ;)
Konferens (1p) - Det var ett tag sen nu men det händer att man är på det ja.
Bor hos föräldrar (-2p) -Nej.
Vara sambo (1p) - Nä
Vara förlovad (1p) - Nä
Vara gift (2p) - Nej
Skild (3p) - Nej
Äga villa (2p) - Nej men åh vad man vill ha ett hus :)
Ha en bil (1p, kombi + 1p) - Ja men ingen kombi (än, haha)
Hund (1p) - Nej det finns det ingen tid till
Lån (1p) - Njae
Gemensam ekonomi (1p) - Haha javisst med Emelie ;)
Pensionsspara (1p) - Jajemenn, både privat o på jobbet! Gäller att säkra sin framitd som lyxpensionär! ;)
Storhandla (1p) - Nej, om ni menar mat. Ja om ni menar kläder ;)
ICA-kundkort (1p) - Nej.
Använda rabattkuponger (2p) - Nej
Äga hushållsassistent (1p) - Nej
Äga diskmaskin (1p) - Nej
Dubbelsäng (2p) - Nej
Ha julgran på julen (2p) - Barr i lägenheten? Nej tack!
Gråa hår (1p) - Nej
Celluliter (1p) - Tränar hårt för att slippa dem så nej ..
Prenumerera på morgontidning (1p) - Nä, hinner inte läsa dem på morronen, hade gärna fått den på helgen dock :)
Lösa sudoku (1p) - Nej! Jag är fett B på det o har inte tålamod nog.
Välja att inte svara i telefon (2p) - Jag svarar inte på hemligt nr eller nr jag inte känner igen .. eller om jag inte orkar ibland skiter jag nog i det med ja.
Putsa fönster (1p) - Never in my foot att jag hänger mig ut från 2:a våningen hemma för det!
Svampplockning (2p) - Nej men tycker sånt är sjukt mysigt!
Långfärdsskridskor (1p) - Nej men hade vart kul o testa dock. Tessan, ta med mig i vinter till Ö-sund så åker vi!
Parmiddagar (1p) - Nej, eller middag med vänner liksom .. Ibland är de par men räknar inte det som parmiddag ändå.
Vinprovning (1p) - Sånt är nice ja. Med choklaaaaaaad till :)
Danskurs (1p) - Kan redan skaka rumpan o brösten, behöver man lära sig mer? *tsss* ;)
Partaja till gamla 70-talshits (1p) - Är aldrig fel ..
Dricka konjak alt. calvados till kaffet (1p) - Nej, Bailys med krossad is dock.*mumma*!
Däcka före 23.00 dagligen (1p) - Lite olika det där
Föredra soffan hemma före krogen/puben med bästa kompisen (1p) - Beror på, men ja oftast har man roligare hemma men i rätt sällskap kan man ha sjukt kul ute med eller vad säger ni, Camilla, Tessan o Emelie o rest. av gänget! :)
Spela bingolotto (1p) - Ja, en gång/år o det är dan innan julafton. "Det är ju så kul o se när folk vinner".. Heja, heja..
Tycka att ernst kirchsteiger är en riktig pudding (1p) - Haha, han skulle man nog kunna sätta i puddingskalan ja. Fråga mig inte varför för det finns det inget svar på! ;) *haha*
Ha höftproblem (1p) - Nej.
Köa till allsång på skansen kl 7 på morgonen (2p) - Gillar inte Allsång på Skansen, vad ser alla i detta spektakel?
Bli förundrad över "ungdomen idag" (2p) - Ja, vad är det för fel på den?

0-15 p - inte vuxen.
16-25 p - Ganska lagom.
över 25 p - Allt för vuxen.

Mitt resultat:



Hamnade mellan 0-15 om jag räknade rätt .. Så då är jag alltså, trots mina 26 år, inte vuxen.
Det var ju gött, då ska jag köpa ungdomskort till vagnen sen ..
Tar med detta som underlag..


Lista tagen från Evisaur.

Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: anne

haha vilket roligt test ^^

2009-08-28 @ 11:33:47
URL: http://annebertelsen.blogg.se/
Postat av: Tina

Tycka att ernst kirchsteiger är en riktig pudding (1p) - Haha, han skulle man nog kunna sätta i puddingskalan ja. Fråga mig inte varför för det finns det inget svar på! ;) haha



vadå finns inget svar på, klart det gör, det e ju gubbsnusk! hahahahahahahahahahahahaha

2009-08-30 @ 16:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: