>

Det här är komik

GP!

Att denna bock aldrig kan få vara ifred ;).
Ska de inte ha haft något grejs på de sista som gör att den inte går att sätta eld på?
Jaja, vad vore en bal på slottet.. Ingen dans för Gävlebocken i af. ;)





Pratade med mamma förut och hon höll på att slå in julklappar och julskinkan var i ugnen.
Hon skulle också göra sina goda köttbullar med kanel i. De är sååå goda! :) Fick faktiskt lite julstämning. Jag brukar mest tycka det är jobbigt med jul, ångest för att man ska ge varandra massa saker och att man inte skall ha lagt så mycket pengar på folk som man borde typ.. Men i år har vi inte gett varandra nått typ och det känns mkt bättre att bara ses och äta middag ihop och umgås och ha trevligt med de man älskar mest. Det är för mig vad jul handlar om.


Nu ska jag ut och gå en promenad.

Lyssna på denna låten och kom i julstämning ni med. Denna älskade jag att sjunga när vi hade våra konserter i Johannbergskyrkan vid Lucia.

Postad i: Familj, Kärlek & Vänner Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: