>

Helgen i bilder

Godmorgon alla glada!

Jag har inget kaffe hemma :(! Det innebär att jag snart kommer få traska ut i förmiddagskylan för att få mitt "morgon"kaffe! :(( (Uppdatering! Vart ute och köpt mitt kaffe nu. Promenadkläderna är på så bara att vänta på att bryggaren gör klart det svarta guldet sen ska jag bege mig ut och knata!)

Helgen som gått då!

Julafton var helt underbart mysig. Fick så klart julklappar ändå trots att vi varje år säger att "Nej, nu ska vi inte köpa något!" Min bror var ju enkel att ge till i år då han åkte till Thailand dan efter julafton. Så han fick med sig lite Thaipengar som han uppenbarligen druckit upp på helrör redan haha, fick ett samtal igår kväll nämligen och då var kl. ca 03,30 där! ;) De skulle ut till nån ö nu och slappa, sola och bada under nyårshelgen! :) FUUUSKIGT JAAA!!


I fredags var jag på Stenunsgbaden med tjejerna, det var nice. Åt god mat och shakade lite!  :)
Världens bästa pappa körde mig både ut till Kungälv och hämtade mig och tjejerna på Stenunsgbaden på natten!!



I lördags åkte mamma, pappa och jag upp till Hunnebo och mös där resten av helgen.
Kom upp på eftermiddagen, hämtade lite mat från Bella Gästis och satt hemma framför brasan och åt och drack gott vin. Sen var vi ute och gick en promenad i snön på kvällen. Mys
♥.

På söndagen åt vi långfrukost och sen var vi ute och gick en promenad. Sen var det vila, middag och sen hem. Gjorde inte mest alls resten av kvällen igår. Var bara skiiid på TV men hade ju sovit hela dan så var inte trött så jag kunde lägga mig heller. Så fick sitta uppe och fånstirra bara för att....


Idag har jag massor att göra så fattar inte ens varför jag slår på datan då det är som en tidsfälla!!
Ska tvätta och packa och se om jag hittar nån mer klänning jag kan ha att välja mellan på nyår. Ska även hinna promenera och träna och åka till systemet och köpa vin&skumpa till nyår! :)


Här kommer lite goa bilder.




♥ Isabel

Postad i: Familj, Kärlek & Vänner Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: