>

Ja se det snöar, ja se det snöar

Det var väl roligt HURRA!! :)

Det snöar i Göteborg gott folk! Jag är barnsligt förtjust i snö så lyckan är ju total just nu och jag hoppas, hoppas det håller i sig till efter jul och nyår i af. Nyår ska jag ju fira i Värmland och där är man ju lite mer säkrad vad gäller snö som håller sig på vintern så håller tummarna för ett vitt infirande av 2010! I af. vad gäller snö ;) hihi.




















Idag åkte de flesta på kontoret för att fira julfest. Vi är några som är kvar och håller stämningarna.
Lite trist att inte alla kunde följa med men vad gör det om 100 år? Jag funderade lite fram och tillbaka på det men valde att inte följa med för har redan haft en kraftig förkylning (influensa?) i år och har varken tid eller råd att vara sjuk mer.  Här hemma kan man ändå begränsa lite vilka man träffar men att sitta på ett tåg ett par timmar bland massa folk och sen ut runt bland massa folk hela dagen och kvällen känns som en onödig risk i influensatider. Vill ju inte ligga sjuk över jul och nyår. Speciellt inte nu min första jul&nyår med älsklingen. ♥




Nu har jag precis ätit lunch- Laxpasta, mums! Sitter och dricker lite kaffe och laddar för ytterligare ett telefonpass. Känner hur dagarna bara flyger förbi och det är så mkt. man skall hinna med innan jul och nyår. Har tänkt att jag skall hinna baka och göra julgodis med.. Får se vad tiden räcker till.. Men en kaka till julmumman på söndag ska jag hinna med i af. :)

Hoppas alla har en fin dag och att ni får tillfälle att komma ut i det härliga snövädret! :)




♥ Isabel






Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: