>

Mina älskade

4:e Advent.

Dålig uppdatering men har spenderat hela helgen med älskling så har vart mys på avancerad nivå hela helgen! ;)
Han kom ner i fredags kväll och då hade vi lite julafton här. Åt god mat, drack vin, kollade film, delade ut paket och mös.


Fick ett jättefint kaméhalsband, så glad blev jag och  tror han blev minst lika glad för X-box spelet jag köpt honom ;).

I lördags var vi hos mina föräldrar och åt middag, var där hela kvällen och hade jättetrevligt och mysigt. Pappa hade gjort sin jättegoda köttgryta och lillebror var hemma en stund med så fick träffa alla de jag älskar mest i helgen! :)
Förlåt de jag skulle ringa i helgen men inte gjorde det men det vart så sjuktf fullt upp hela helgen och M och jag behövde verkligen egentid med för det får vi nästan aldrig.

ÄLSKAR DIG SÅ MYCKET FIN!


I morse drog vi oss länge innan vi gick upp sen var vi och köpte nygräddad baguette, salami och brieost och gottade oss med till frukost :). Slappade lite till i soffan tills han skulle hem och jag på Julmumma hos Jennie. Nog dåligt mätt på pepparkakor och julgodis man är nu ;).
Var jätte trevlig tjejer, hoppas vi alla ses snart igen!

Nu sitter jag och uppdaterar lite här, kikar på bloggar och läser lite GP. Ska snart lägga mig så jag orkar upp i morgon, ska till tandläkaren imorn igen (samtal denna gången bara för att ta tag i min nålfobi). Sen är det jobba och träna som gäller. Nu läggs all fokus på träning igen. Ska få en GRYM kropp till sommaren planerar jag :)). Joho here is Bella Persson kommer de ropa i ren Anna Anka anda hahahahaa!! Nej men ärligt, ska bli gott att bli nöjd med sig själv igen! :))


Hoppas ni alla har haft en underbar helg! Sov gott.



Love Isabel
Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: