>

Vackert Frölunda!

Grattis till vårt Frölunda som vann hemmamatchen mot Färjestad ikväll!


Vart har dagen tagit vägen? Vart igång sen jag vaknade i förmiddags!
Först ute på en promenad, härligt! :) Sen ute och handlade på rean (dock som vanligt inget som var på rea). Hittade nya träningskläder och en (till) nyårsklänning. Jättefin är den, lila siden typ, men den avslöjare liiite mer av mina bröst än vad eg. nån annan än jag själv och min karl bör se ;) (den var väääääääääldigt djupt ringad!) men Marcus tyckte den var fin (läs het ;)) så undrar om det inte blir den ändå.. Får försöka trycka ner brösten så mkt som det går *asg*!
Man kan gå och få en spruta så förstoras brösten på studs, kan man inte göra tvärtom med?!


Resten av dan har gått åt till att träna och packa! Så j-a gött det var att träna då!
50 min. på Crosstrainern, sen ben och mage, sen trappmaskinen tills jag var helt slut. Het rumpa here I come! :) Nu är det dags att sova så jag kanske kan komma ut på en morgonpromenad imorn. Kan nog behöva all energi jag kan få för var mkt. på jobbet tydligen och har lite panik för skall till tandläkaren innan men vet inte om jag känner att jag hinner det för det vart så mkt. på jobbet. I of. så går detta med att bota min rädsla före det mesta nu känns det som. Det har liksom prio 1.... Ja ja får se om jag ringer återbud imorn eller om jag tar den tiden ändå. Har man stått ett år och väntat så är man rätt ovillig att missa de tider man får....


God Natt Alla :) Sov gott!

♥ Isabel
Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: