>

Årgångsvin!

Shit vad tiden går.
Så har man fyllt år igen med ..

09-07-18 var min 26 års-dag!
På morgonen fick jag dessa fina blommor av min karl :)

 

Sen åkte vi upp till Hunnebo o firade med familjen.

Dan efter kom Stephanies familj upp o vi firade lillebror som fyllde 23 :)

Resten av helgen har gått åt till att slappa, gosa, slappa, gosa osv. .
Är så tomt här nu :´( Hoppas veckan går fort fort så det blir lördag o jag kan dra upp till K-stad!
Sen har jag sem, så ingen stress alls att åka hem eller ngt! :)

I kväll ska jag ha lite hemmaSPA, hårinpackning, ansiktsmask, bad och solarium.
Sen ska jag kolla på Beck! :)

Imorn börjar träningen på allvar igen .. Nu j-ar! .. Om man inte kom igång till Beach 2009 så blir det till jul&nyår 2010 iaf! :). Satsar även för C&N´s bröllop, ska ju vara tärna där så lite fin vill man ju vara med! :)

Hoppas alla har en bra kväll!

Puss&Kram
Postad i: Familj, Kärlek & Vänner Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: annebertelsen.blogg.se

grattis :)

2009-07-20 @ 19:20:06
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: