>

Det vackraste

Idag har Aurora namnsdag.

Sen jag var liten har jag älskat detta namn. Får mig att tänka på en saga, tror att en prinsessa i en saga typ törnrosa heter så!  Detta är ett namn som jag gärna ger min dotter, om jag får någon.
Iaf. i andranamn.

Snart slutar vi jobba och ska på aw med jobbet.
Verkar bli lite lite folk bara, 3 pers. är vi uppe i nu, haha! Ev. bara två! ;)
Jaja, det blir inte roligare än vad man gör det.
Kommer bli lugnt dock, då jag ska först jobba i morgon sedan köra till K-stad! :)

Fattar inte hur många som kan banga att sitta ute o ta ett glas på en båt i detta härliga vädret.
Hoppas det blir lika fint i morn kväll o gärna på söndag med :) då kanske vi ska grilla hemma hos Camilla o Nicke! :)

Hoppas alla får en underbar kväll i det härliga vädret!

Puss o Kram

Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: