>

God morgon, God middag, God kväll!

Har ju ingen koll på varken dag eller tid nu när man har semester.

Satt här förut o försökte få ordning på min blogg som jag totalt har förstört :´( men tålamodet håller inte för det idag.
Är kvar i Karlstad iaf. ett par dar till. Åker ner på torsdag som det ser ut nu.
Marcus följer inte med för han ska fira sin vän o göra lite annat och det känns onödigt att flänga fram o tillbaka.
Tur det kommer fler semestrar så man kan ta igen den tiden ihop då ;) Blir ju en del tid tillsammans iaf så skall inte klaga.. :) Ska försöka vara så mycket som möjligt i Hunnebo med och sen träääääna!!

Efter nästa vecka åker jag nog upp igen, eller han ner.. Får se :)

Nu har han dratt o bastat o jag sitter här o väntar på Madde.
Vi ska planera lite :D

Tänkte bara önska alla en bra kväll!

Kram från ett nu soligt värmland :)

Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: