>

Gör om - Gör rätt!

H-ete!! :( Jag har dödat min blogg. Skulle ta bort nedräknaren och så försvann kl. och så försökte jag få tillbaka den och så försvann allt. O då  flippa jag o la upp en helt ny design o nu är allt jag gjort med min gamla blogg boooooooooooorta :( Uäääääääääääää!

Sorg!

Man ska inte leka med designen om man inte vet vad man gör ISABEL!!

Om jag inte hade vart så glad för att jag snart går på semester hade jag nog kastat ut datorn genom rutan!


"Ingenting är längre vitt
 Ingenting är längre svart
 Allt är grått
 Go´natt!"

Citat från Emelie
Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Madde

Den nya är ju skitsnygg raring!!! Du kan väl slå en pling nån dag när du har tid så vi får boka klart allt som ska göras =) Puss Puss

2009-07-27 @ 14:53:20
URL: http://maddebjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: