>

Gött!

Tog en promenad hem från jobbet, tar nästan precis 1 h om man går sakta som jag gjorde idag.
Hade inte rikigt skor för att knata på men var gott att komma ut när man suttit inne på kontoret hela dagen och det är ju inte hur fort man går utan hur långt har jag hört ;). Gott väder var det med! :)
Får satsa på det nu, komma igång lite lugnt igen och inte 5 dar i veckan + promenader varje dag som när jag träna som mest. Bara att inse att jag aldrig kommer komma tillbaka till gamla vanor på det sättet för hinner bli sjuk innan dess om jag tar ut mig för mycket. Shit! Så förståndig så jag blir rädd för mig själv ;).

Pratade med Tina lite förut som får sin lägenhet i morgon :) Välkommen till Göteborg! Nu kan vi hitta på ändå mer hyss när vi bor ändå närmre haha! Men får ju inte sluta med efterfesterna för det hahaha! ;) Gott att få en go vän som bor närmare! :)

Ska städa o tvätta lite nu tänkte jag .. Eller städa iaf..
Sen blir det melon och jordgubbs"sallad" och kaffe framför Harpers Island som jag märkte nu inte alls går endast varje tisdag utan varje kväll!! Vadan detta?? Har ju missat massa nu då :( aja, skit samma!

Hoppas alla får en bra kväll!

Camilla är hemma i Götet nu med, gött e´de´! :)

Puss o Kram

Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (4)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Snygg färg på bloggen:)

Svara gärna på min "hiss eller diss" i min blogg :)

2009-07-07 @ 19:22:07
URL: http://saniiee.blogg.se/
Postat av: Lina

Just att vara ute och gå är så härligt!

2009-07-07 @ 19:25:30
URL: http://hyresfemman.wordpress.com
Postat av: Tina Dueholm

Ja visst är det bra att jag kommer närmre. Men du håller väl inte till i Gbg så mycket längre....? Jag packar och bär hela tiden. Tröttsamt!



Men sen när det är färdigt är det skönt. dricka vin på balkongen! =)

kram

2009-07-09 @ 13:12:50
Postat av: "Bloggföreståndarinnan"

Tina: Ja, dricka vin på balkongen i sommar :) va´härligt! Men om det skulle va´så, så får du ju komma upp till glada värmland o hälsa på mig sen :) inte så mkt längre än till Varberg haha .. Dock vet jag inte om Bruce Willis finns i Karlstad men kanske duger med Christer Sjögren? ;)

2009-07-09 @ 13:28:39
URL: http://isabelfredrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: