>

Helgen som gått ..

.. Har jag ju glömt att berätta om! :)

I fredags var vi ute med jobbet.
Skulle bara ut och ta ett glas.. Ja, jo tjena, när lyckades det sist liksom?! ;)

Gick till Barken Viking först där de hade den gringaste, drygaste servitören på länge.
Synd för det är ett nice ställe att sitta på i däck på solen annars..
När vi bad om en öl sa han* först med en gnällig röst att de bara hade flasköl och sen när vi valde stod han o vänta på vilken typ av den sort vi nyss valt vi skulle ha, typ guld eller export eller what ever! GRINGUBBE!!
*Innebär att vi inte är säkra på om det var en han eller hon, Bröst fanns och så även långt hår o pipig gnällig röst men även skägg så vi är lite osäkra men tror nog det var en han ändå varför vi får kalla honom för det..
När vi sen satte oss fick vi sällskap av ett par riktiga kållegubbar o kärringar så vi gick snart därifrån!

Vidare till Storans uteservering för en cider där .. Sen till Bryggeriet för lite öl och mat.. Sen kom Mia och vi drack några öl till tills vi bestämde oss för att bege oss hemåt.
När vi väl skulle gå kom vi på att jag kan ju hänga med Mia till restaurangen vid henne och ta en öl till.. Min vagn går ju ändå där med .. Sagt o gjort hoppade jag upp på Mias pakethållare och blev ditcyklad! Trodde jag skulle dö några gånger men både vi och Mias skosnöre kom fram till slut, shit vad ont i rumpan jag hade efteråt, kan inte rekommendera detta färdsätt till ngn! ;)

Vi drack ett par öl till o tjötade lite o hade riktigt trevligt.
Var väl hemma vid 02:00 .. Var inte så rund under fötterna som man tycker att jag borde vart  så efter att ha pratat med Mr Lovely ngn timme gick jag o la mig! :)
* Översättning: Mia och jag skall inte gå ut ihop för vi kommer aldrig hem hahahah! ;)

Seeegt är bara förordet för att komma upp dan efter men upp kom jag och iväg till jobbet också.
Var i vanlig ordning klar runt kl. 11:00 med allt som fanns här och spenderade sista h med att uppdateraoch vänta på mail som aldrig kom! Satt en h o prata i tele med för jag är så harig så dog ju nästan när jag fick sitta kvar här själv ;). När kl. var 15:00 avslutade jag och åkte upp till Karlstad!

Lördagkväll spenderades med film, god, för vissa stark ;) indisk mat och lite film.
Söndag var det mest lugnt hela dagen, sen frukost framför en film och massa mys.. Konstigt att man kan pussas och gosa så mycket och ändå sakna det direkt när man inte är nära! ;)
På kvällen var vi ute och åt med Camilla&Niclas :) Lika trevligt som alltid att umgås med dem! :)
Synd bara att man skulle åka hem dagen efter tidigt.. Var så trött när kl. ringde, hörde det knappt ens men det gjorde däremot stackars Marcus som fick stänga av den! ;) Tack, för annars hade jag aldrig vaknat! ♥

Trist att åka hem var det, trivs så bra där uppe och framförallt med sällskapet så var lite jobbigt.. Längtar såååå till semestern nu så man kan umgås mer tillsammans. ♥

Nu har jag precis haft lunch och sitter här med lite tid över och passar på att skriva lite.
Känns inte som jag uppdaterar så ofta längre men kanske är bättre att det finns ngt vettigt att läsa när jag väl gör det! ;)

Hoppas alla har en bra tisdag!

Puss&Kram
Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: