>

Lite kärlek ♥

Hittade denna söta listan hos Camilla!
Kanske lite tidigt att svara på dessa frågor, men jag gillar ju såna här listor så varför inte. ;)




Vad heter ni? Marcus&Isabel
Hur träffades ni? Vi träffades för ca. 3 år sen på en fest hos Camilla&Niclas men det var nu på midsommar som vi "fann" varandra! ;)
Hur länge har ni varit tillsammans? Sen 090705 ;)
Är ni förlovade? Nej
Bor ni ihop? Nej
Har ni barn? Nej
Har båda körkort? Ja
Kommer du ihåg er första kyss? Ja :) 
Vem är äldst? Jag, med ca. en vecka ;)
Vilka stjärntecken är ni? Jag är Kräfta och han Lejon
Vem fyller först på året? Båda fyller i juli
Vem är längst? Marcus
Vem sjunger bäst? Får väl ta en duell ngn dag o kolla! ;)
Håller ni i handen på stan? Ja eller om varandra, det är mysigt  men inget måste :)
Kände ni varann innan ni blev ihop? Ja, vi var vänner i nästan 3 år innan vi blev tillsammans.
Vad har ni gemensamt? Otroligt liksinnande med samma intressen och åsikter- vi är oss själva! Gemensamma vänner!
Blev du kär vid första ögonkastet? Har alltid tyckt att han vart en go kille men först nu som vi blivit något mer :) .. Kan inte fatta att jag inte sett detta tidigare, när man haft ngn så speciell framför sig så länge! Så glad att vi hittat varandra nu!:)
Har ni någon speciell låt? Finns en del låtar jag tänker på honom när jag hör ..
Har ni stora framtidsplaner? Båda gillar att resa så hoppas på en del resor! :D Mysa och njuta av att vara med varandra. Mer planer kommer väl med tiden! ;D
Har ni gråtit i varandras armar? Nej, men han känns som någon jag kan luta mig mot om det behövs.
Har ni varit utomlands tillammans? Nej, men men hoppas att det blir mycket resa framöver! ;)
Vilket är ert bästa minne? De helger som vart nu har vart helt underbara, mer minnen får skapas framöver ;)
Vem lagar bäst mat? Det återstår att se ;)
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja :)
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Ja, det gör vi ju nu med, Karlstad - Göteborg.
Blir du lätt svartsjuk? Litar på honom till 110%
Ringer eller SMS:ar ni mest? Blir lite både och ..
Brukar nån av er prata i sömnen? Haha nej än så länge är det väl bara jag som snor täcket! ;)
Läser ni varandras SMS? Han får gärna läsa mina, inget att dölja, men det är väl så att man inte brukar läsa varandras sms även om man får det .. :)


Postad i: Familj, Kärlek & Vänner Kommentarer (3)

Kommentarer
Postat av: Skönhetsbloggen!

Man får väl önska er lycka till! :D Underhållande läsning!

2009-07-16 @ 14:33:24
URL: http://strawberriness.blogg.se/
Postat av: annebertelsen.blogg.se

:D

2009-07-16 @ 14:38:11
URL: http://annebertelsen.blogg.se/
Postat av: Camilla



Wiiiie :))))



puss gumman min

2009-07-16 @ 16:39:06
URL: http://camii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: