>

Pain in the ass!

Asså jag har så ont va´!
Mia´s pakethållare är inte att rekomendera hahahaha!
Men väl framme, med livet i behåll, efter cykelfärden, så hade vi en väldigt trevlig kväll! :)
Liiite trött idag bara! ;)

Kl. är nu 10:53 och jag har besvarat alla mail..
Bara att låta tiden gå och svara på de få som nu kommer droppa in under resterande arbetstid .. 

Apropå kl .. Vart är mitt lilla körsbär till klocka som jag lagt upp på min blogg??
Den är borta :`( Trist värre, o länken funkar inte så kan inte komma åt o lägga upp ny nu heller.. Kan iof vara så att den sidan krånglar o att när det är löst kommer kl, tillbaka. Ja, så bestämmer vi att det är så kommer den säkert att komma upp inom kort igen! :)

Längtar tills i kväll ....

Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: