>

Regn och roliga planer!

Det går bra nu kompis det går bra nu!

I går gick det inte så bra ..
I går var ingenting speciellt kul.
Var grinig och ledsen o lättirriterad, saknar M väldigt mycket, är jobbigt att vara från varandra så här länge mellan gångerna man ses. Men snart semester, får tänka på det :).

Saker att se fram emot då:

Semestern börjar med att åka upp till K-stad.
Sen åker vi ner till Göteborg igen och det gör även Camilla&Niclas som vi skall försöka umgås en hel del med.
Liseberg var det väl tänkt om det kan vara uppehåll ngn gång!
Sen upp till K-stad igen och sen ner och så lär det väl fortsätta under de 4:a veckor som jag har ;).
Ska bli underbart att få så mycket tid tillsammans! ♥  Och även att få träffa Camilla oftare, blir ju mycket mer av det nu när jag är uppe i K-stad mycket vilket är väldigt kul. :) Alltid skoj att komma närmare sina älskade vänner!

Näst, nästa fredag ska jag träffa en kär gammal vän, Jennie! :) Yaaaaaaaaaay.
Det ska bli så sjukt kul!
Vi satt praktiskt taget ihop hela mellan&högstadiet så vi har en heeeeeel deeeeeeeel roliga minnen att prata om haha!
Känner redan nu på mig att jag kommer skratta till mig magrutor under den kvällen! *asg*

Madonna konserten! - Tror inte jag behöver förklara varför jag, som haft denna kvinna som idol sen jag var typ 7 år gammal, tycker att detta skall bli en av de bästa mest oförglömliga kvällar i mitt liv!

C&N gifter sig! Denna dagen ser jag verkligen fram emot, och antagligen ni med ;). Att se två av de finaste männskorna man känner gifta sig och dessutom få vara brudtärna är en stor ära! :) All kärlek och lycka till er! ♥

I kväll ska jag träffa Tina. Ska hälsa på henne i hennes nya lägenhet.
Kul att hon har flyttat närmre och att man kan ses lättare nu. :)
Varberg kommer dock sakna oss! Inget kommer bli detsamma där utan oss partypinglor! ;)

Hoppas alla får en bra dag och inte regnar bort i det härliga sommarvädret!


                                                                                                                      



Postad i: Familj, Kärlek & Vänner Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Tina Dueholm

ja du, varberg kommer verkligen inte att vara sig likt då du o jag inte är där, men tänk så glad götlaborg är istället. vi får åka till vbg o våldgästa!!! sova hos moren eller nåt. =)=)=)=)=)



ses ikv. kram kram

2009-07-23 @ 14:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: