>

Seriös tristess!

Sitter här o väntar o väntar .. O väntar .. O väntar, på att tvätten ska bli klar!
Har så tråkigt o ingen som underhåller mig! :( Tyckte Emelie kunde komma hit o hålla mig sällskap men hon sitter o kollar upp bilreparationer o försäkringar, fattar ni, att bli bortvald för ngt sånt! Bah!
Hungrig e jag med men orkar inte göra ngt att äta ..
Ja, allt är lite misär just nu! ;)

Men snart är det fredag o då blir allt bra igen! ;)

Emelie tyckte sen att vi skulle till Neff, det tyckte jag lät som en bra idé meeeen som sagt så sitter man ju fast här med tvätten ..
Om man stirrar på maskinen kanske den blir klar snabbare?
Det är typ det enda jag eg. har emot med att tvätta, att det skall ta så lång tid!
Kan det inte gå på ett kick liksom?!

Nog gnällt om det!

Det är ju Gothia Cup nu. Denna vecka som man som yngre såg fram emot hela året!
Man peppade o peppade, sminkade sig o gjorde sig fin, stog i kö i flera timmar (tills man kom på att man kunde fixa VIP-kort o tränga sig före hela kön ;)) för att komma in på Gothia Discot där man svettades bort sminket på ett par min!
På dagarna satt man o flirtade med spelarna när de hade träningar o man var i stan hela tiden för att kolla på matcher för de lag där man träffat killar haha. Shit..

O nu, jag hatar Gothia Cup. Det är ungar överallt o dessutom har de tatt med sig GrisInfluensan detta året.
PiggieFlue, som Eric sa till Lina när hon hostade idag! Haha

På fredag kommer M hit! :) Får se vad vi hittar på men på lördag skall vi upp till Hunnebo o fira min o min brors födelsedagar! :) Inte sett huset än så skall bli kul att spendera sin första helg nu där! :)

Nä - Nu ska jag se om tvätten är klar! ;)

Kram på er alla

Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: