>

Skam den som ger sig!

Nu har jag fixat lite med bloggen iaf även om jag är långt ifrån så nöjd som jag var me den gamla designen.
Skulle vilja ha lite bilder ut till vänster där det känns helt tomt nu, någon som vet hur man får till det?

Har sån träningsvärk från tennisen igår, helt sjukt.
Okej, jag visste att jag var otränad nu men inte så här ..
Stannade på vägen hem från K-stad idag och skulle köpa kaffe och trodde inte jag skulle kunna ta mig ur  bilen så j-a ont gjorde det haha! ILLA! :P

Var sämst också så får ju ta och skärpa till mig lite till nästa gång haha! ;)
Träffade precis som jag brukar med, så bollarna flög över till andra banan, upp i taket och åt sidorna!
Kul var det iaf så hoppas det blir en del mer spelande framöver! :)
Lovar att få in lite mer raka slag och lite mer kondis så det blir lite mer spel nästa gång. ;)

Är förkyld :( Trist när semestern börjat.
Suttit hemma och druckit thé, käkat frukt o vitaminer hela kvällen nu!
Btw älskling, cayenne/honungsvattnet var väldigt starkt... ;)

Nu ska jag nog sova snart tror jag.
Fixat lite med det som jag känner att jag ska och det finns inget vettigt på TV.


Puss o Gonatt!

♥ Isabel










Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: