>

Undebara Karlstad, Underbara Du!

Om man kunde vrida tillbaka tiden, och sen stoppa den hade jag gjort det, haft en helt underbar helg med Prinsen!

Kom upp i fredags kväll till ett dukat bord och färdig mat, så sjukt gulligt! :)
Satt o pratade och  lyssnade på musik hela kvällen. Mys!

På lördag fm. jobbade M och sen hade han tenta..
Jag träffade Madde på en fika.
Trevligt att sitta o tjöta lite. :) Sen kikade vi runt på stan o handlade lite.
Skulle till M´s föräldrar på kvällen och var nervös för vad jag skulle ha på mig haha .. Hittade en svart kjol så fick bli den och ett vitt linne till .. Tror jag såg representabel ut... hihi ;)

Sen vart det myskväll hemma även på lördagkväll.
Känns som det är skönt att ibland bara sitta hemma o gosa, speciellt nu när det är helgerna vi ses på, då vill man ju bara krama ihjäl varan så fort man ses! ;)
Både på gott och ont det där. Saknar ihjäl mig de dagar vi inte ses men helgerna är verkligen helt underbara och helt klart uppskattade. Kan inte fatta att det kan kännas så här bra! Är verkligen så lycklig!

Söndag, ja vad finns det att säga.
Spenderade hela dagen i soffan under en filt, massa filmer och skräpmat blev det så nu är det träna som gäller framöver ;)
Åkte hem i morse och det tog verligen emot :`(

På fredag kommer han ner till mig och då får vi se vad som händer.
Ev. ut o käka lite o ta en öl ngnstans lr bara slappa hemma, ska upp till Hunnebo dan efter för att fira min o brorsans födelsedagar  .. :)

Apropå bror min .. Han har jag inte hört från sen han drog till Texas i torsdags men hoppas han har det bra!
Ska bli väldigt spännande att höra hur han haft det, inte varje dag man åker till Texas liksom! :)

Längtar till v. 31! Då kommer Camilla o Niclas ner från K-stad och Marcus ska vara här med ( tror jag iaf ;) ) o då ska vi hitta på massa skoj tillsammans! Kul att göra saker vi 4 ihop! :)
Camilla o Marcus ska på Liseberg, de ska springa runt o åka Nicke o jag skall dricka öl på Tyorlen :).
Vi är inte så mkt för det där med att åka, kan iof lätt tänka mig Radiobilarna, Farfarsbilarna, Simulatorn och ev en och annan Bergbana och så klart Spökslottet ( som jag och Camilla fick gå själva för ngn vinter sen.. Det var vi och alla gastar där inne!! )
De stora starka karlarna satt på en restaurang utanför o drack öl! Ha ha!

Apropå spöken så vill jag tacka dig M som skrämde tillbaka mig till lågastadiet med ditt snack om spöken hit o dit i går kväll ;). Kände jag mig inte skraj o iaktagen när jag är själv innan läääääääär jag göra det nu HAHA!

Nu vill jag att denna veckan skall gå fort så att fredag kommer!

Hoppas alla har en bra dag!


♥ Isabel



Postad i: Familj, Kärlek & Vänner Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Camilla



Wiiie, jag längtar också gumman! Vi ska allt gå i Gasten igen...det är liksom ett måste! Du går först...hahaha! :)



Är sååå GLAD för er skull så du förstår inte!!! Blotta tanken på er två ihop gör mig väldigt lycklig!! :))



Puss mitt hjärta!

2009-07-13 @ 17:59:08
URL: http://camii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: