>

Vad vore en bal på slottet?

Hela dan får, hon arbeta, hon får jobba, hon får streta, putsa, diska, tvätta, damma..

Ja, så har jag haft det nu 2 dagar.. Nä inte riktigt kanske men igår ägnade jag en hel em.&kväll till att tvätta.
Kanske inte ska tvätta enbart när det är så illa att jag får köpa nya kläder eller gå i paradisdräkten hädanefter men så blir det när man är så *sjukt rädd för tvättstugan som jag är..* Översättning - Jag är en fegis!

Idag har jag grejat lite här hemma.. Har väl inte gjort mest kanske men fixat o donat lite som Emelie skulle sagt ;).
Gott det med ibland. Nu är det så där härligt fräscht o ja ska strax lägga mig i min nybäddade säng med mina nytvättade sängkläder :) Vardagslyx! Ngt som inte är sååå lyxigt är att alla mina lampor har gått denna veckan typ. Måste skaffa nya imorn om jag inte skall behöva göra upp en lägereld i vardagsrummet inom kort..

Imorn kommer han med stort H hit :). Får se vad vi hittar på för mys. ♥

Nu ska jag - trots att jag inte alls är speciellt trött, vilket är rätt konstigt eg. - Sova!

Puss&Go´natt!




Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: