>

*LoveLoveLoveLove*

Hur glad blir man inte när man öppnar sin blogg och möts av denna kommentaren:

"Hej gumman min!!

Tack själv för en underbar helg!!! Men vi ses ju snart igen- typ nästa vecka!!

Och du vet ju sedan innan att jag är såå glad för din skull, du e så värd detta efter allting!!!

Älskar Dig!

Puss "


Och denna:

"Flytta hit flytta hit!!! Du ä alltid lika välkommen!! Synd ja inte va hemma när du va här men om jag har förstått de hela rätt kommer besöken dugga tätare numer ;) LÖVELY!!!!

Hoppas allt är bra me dig hjärtat trots jobb inne på kontor.. kan glädja ?! dig me att jobb i kängor, skyddsväst o uniform inte heller är nån hejdundrans succé just nu =)

Puss Puss"

Ni är underbara!! Älskar er så mycket! Den lyckan att ha så goa vänner som både peppar en inför varma dagar på kontoret ;) och håller tummarna och tycker man är värd det bästa kan inte beskrivas med ord!! ♥

KRAM på er ♥

Postad i: Familj, Kärlek & Vänner Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Camilla



*PUSS*



Vi ses till veckan min lilla vattenslang...mohahaha ;)))



Vill du hänka på mig och Josse till Liseberg på tisdag kanske? Inte åka utan bara strosa runt i parken och mysa lite?



Ringer dig snart!!



Puss hjärtat mitt!!

2009-06-30 @ 20:12:12
URL: http://camii.blogg.se/
Postat av: Madde

hihih tur att man kan glädja nån!!! Kommer ner till gbg i veckan.. kanske hinner ses en sväng.. planera lite inför du vet vad kanske haha!! =)



Ha de bäst gumms!!



Kram Kram

2009-06-30 @ 22:49:58
URL: http://maddebjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: