>

Sleep the clock around - Belle and Sebastian

Sköna toner att somna till.

Lyssnade mycket på Belle and Sebastian när jag var yngre och tyckte då framförallt om denna låten som jag tror var den första jag hörde från den. Finns många väldigt sköna låtar men denna har blivit en favorit.

Sommaren när vi alla fyllde 18 har jag speciella minnen till denna låt då vi bodde ute på Källö hela gänget.
Vi badad, solade, grillade, drack öl, lyssnde på musik, låg o tittade på stjärnorna på bryggan på natten, beundrade marelden som glimmade i vattnet, bastade för att sedan springa ner till havet o kasta oss i näck :).
Minns den sommare med kärlek och varje kväll spelades denna låten när vi låg o skulle sova.
    
                                                                         ♥


Med detta lilla nostalgiska inlägg önskar jag er alla en GodNatt!

Postad i: Happy Times Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: