>

Helgen som gått

Har vart grym!



Party a la lumberjackets!
Vi fick fint väder, kunde sitta ute och äta och dricka o ha det gott!
Kul o träffa alla Kvillängekrigare, älskar er alla så mycket ♥.





Fredagen var lugn. Tacos, vin och massa annat gott. Mycket bra film blev det också.
Lugnt o skönt mao.


Dock var det väldigt tråkigt att  jag inte han träffa Camilla :(.
Hon o Madde var ju nere men blev så mycket samtidigt.
Tur att jag skall få träffa henne snart ändå så kanske inte hinner längta ihjäl mig!! ;)
                                                               
                                                                         ♥


Nu ska jag snart lägga mig.
Vill inte riktigt inse att det är söndag. Som alltid på söndagkvällarna men det blir väl bra när veckan väl börjar.

Känner mig inte på mitt bästa humör just nu men det går väl över det med.
Berg o dalbana .. Ledsen, glad, ledsen, glad osv ..
Men man är ju sin egen lyckas smed sägs det. Kanske dags att smida min egen lycka i stället för att vänta på att ngn karl skall göra mig lycklig. 

Nä, dags o sova - I morgon är en annan dag!



( Bilder lånade av Pauline & Emelie ).
Postad i: Happy Times Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: