>

Fars Dag ♥

Idag är det Fars Dag!
Eftersom jag inte kan vara med på Fars Dag middan (är ju fort. sjuk) så lägger jag upp en Grattishälsning här! :)


Grattis Älskade Pappa! ♥
Hoppas ni får en mysig middag! :)

Pratade med pappsen innan och han hade hittat sig ett par fina älgskinnshandskar igår så de slogs in så fick han dem idag av oss. Spännande eller hur haha! :) Bra att han hittade så fina handskar o fick något han behövde och har nytta av! :)
Farmor skulle komma dit o de skulle äta middag. Pappa hade gjort sin goda köttgryta! Mmmm den måste jag åka dit och äta när jag blir frisk. Det & älgstek! Pappa hade fått älgkött av en på hans jobb tror jag det var! MUMS!
Det har jag inte ätit sen Cattis&Mike gifte sig, eller.. Vänta nu.. Var det rådjursstek vi åt då?
I af. När man gör älg o rådjursstek ordentligt är det såå gott! Mormor gjorde alltid det eftersom hennes bror var jägare fick hon alltid kött o det var ju bara så gott! Kanske man skulle satsa på att lära sig! :)

Min förkylning har idag tagit en ny form! Nämligen snuva och hosta. Kli i näsa och hals så nyser och hostar hela tiden. Åå så kul! Va´roligt! Så blir helt enkelt att vara hemma ett par dagar till!

Nu ska jag dricka liter med kaffe sen dra mig ur sängen där jag fortfarande ligger kvar ;).


Isabel




Postad i: Familj, Kärlek & Vänner Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: