>

Underbart är kort

Så var även denna helgen till ända.
Har myst med kärleken hela helgen
Så underbart att bara få tid för oss.

I lördags han jag med en skön morgonpromenad.
Det är verkligen så fint nu på hösten, kallt och friskt o fina färger överallt.



När baby var på jobbet var jag inne i stan o kikade lite.
Kom hem med en ny jacka o nya tröjor, lite nya underkläder o lite nytt smink så nu är jag typ nöjd för ett tag haha ;). Sen var vi hos M´s bror på kvällen, snabb visit men väldigt trevligt. Han har verkligen en härlig familj! :)
Senare på kvällen ville jag kolla på film hela natten för var massa bra skräckfilmer men Isabel somnade som vanligt efter halva filmen haha ;).

Han med en fika med Camilla idag med, lika mysigt som vanligt att ses! Tänk vad trevligt vi kan ha om jag flyttar upp! (som jag gör om allt går enligt mitt hjärtas planer jaaa ;)..
) Mys att kunna gå ut o ta en fika när som, en promenad, poppa förbi varan på kaffe, träna ihop o ta ett glas vin på kvällarna, det kan vi ju nu med men krävs ju lite mer planering då o härligt att ha en av sina närmsta vänner ändå närmare :).



Var jobbigt som vanligt att åka hem.. Det är inte rättvist att man inte får träffa den man älskar när man vill :( Men det är nyttigt för skälen att längta sägs det..



Nu sitter jag o kollar på Djävulen bär Prada o jag stör mig som f-n på hennes missunnsamma pojkvänn som inte unnar henne det bra jobb hon fått! Jag hade älskat att få ha hennes jobb ett tag, få klä sig i massa designerkläder utan att behöva ruinera sig o jobba med de största modeskaparna.. Gå på visningar, resa till Paris o andra roliga ställen :).

"Keep on dreaming baby!"

I morgon ska jag till tandläkaren.. Jag fattar inte att jag säger detta men ska bli så gott att få det gjort! Att äntligen få börja bearbeta min rädsla på rikitigt. Den som inte är riktigt rädd kan inte förstå vilket problem det är.. Men jag är trött på att vara rädd nu och det ska bli sååå skönt att få ta tag i det!

Hoppas alla får en skön sömn.

Isabel
Postad i: Familj, Kärlek & Vänner Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Camilla

JAAAAAA!!!! Flytta hit nu, helst igår!! Fan vad najs det hade vart- kunna göra vad vi vill när vi vill! MYS!



Tack idag mysis!!



Pusspuss

2009-11-02 @ 00:09:07
URL: http://camii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: