>

1:a Advent



Shit vad sent jag vaknade idag! Gillar inte att sova så här länge, speciellt inte på söndaga
r för känns bara som man sover bort hela dagen! Men men, vaknade med huvudvärk idag igen så bara att börja även denna dag med en Ipren och nu sitter jag så klart och drikcker kaffe ;). (Stackars min mage, tror inte den gillar värktabletts/kaffekombon).


Mår bättre idag tror jag än vad jag gjorde igår så ska nog försöka slänga upp mina adventljusstakar och min änglalykta och lite sånt pyssel för det är ju ändå första advent!
Sen får jag se vad jag orkar, däckar antagligen i soffan lagom till alla repriser av serier börjar..


Så blir en soft dag hemma i Perssonskan´s residens.




Nä - nu åker julmusiken på så man kommer i lite stämning! :P





♥ Isabel

Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: