>

ATCHOOOO!

Det bästa efter att få vakna på morgonen och se den man älskar är att bli väckt och få höra hans röst. M ringde och väckte mig förut så nu började dagen med ett leende :). Fina du! ♥


Nu sitter jag i sängen med en kopp kaffe och ett av mina goa ljus tända.
Läser lite GP, bloggar och så..
Så mysigt att börja dagen så, nästan så det är värt att gå upp kl 05:00 på arbetsdagar för att kunnat mysa en timme innan man går upp.. Men bara nästan :P.

Ska väl alldeles strax dra mig upp för att äta lite sen får jag se vad jag orkar idag.
Rensa garderoben kanske.. (Mitt evighetsprojekt)..




Ha en fortsatt fin dag!

♥ Isabel



Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: