>

Catch him if you can!

Kan de ta fast den här idioten nu.... Jag behöver tvätta!


Men så länge tvättstugan ser ut så här!



Och ligger nere i källaren.. Kommer jag inte sätta min fot där förrän de har fått fast han som springer runt i Majorna (jag bor typ där), Johanneberg och andra ställen runt om i Göteborg o våldtar (eller i af. försöker) tjejer i trappuppgångar och t om. i deras hem!

Se mer om detta på Efterlyst kl. 21.00 ikväll. Kanal 3.


Idag vaknade jag kl. 08:00, gick upp.. Nös 25 (!) gånger och gick sen och la mig igen.
För att vila lite.. När jag sen vaknade var kl. 14:00! =/
Inte mkt att göra åt det.. Ska äta lite brunch o kolla på Sex and the City filmen tror jag.. Sen ta ett bad (ska man göra det när man är förkyld?) och läsa min nya ToppHälsa som kom idag. Väldigt bra tidining med massa bra hälsotips både för kropp och själ! :)





♥ Isabel



Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: