>

Dagens!

När man är hemma och är sjuk gäller det att man är det med stil!

Här nedan ser ni hur man får till det!
Blå tröja à la Bic Boc o Rosa mysbrallor à la Partille-Jonna!


Mhmm looking good baby! ;)




Fy f-n vad tråkigt jag har! Att jag inte klättrat sönder varenda vägg i lägenheten snart är ett under!
Var och handlade förut och glömde allt jag skulle ha.. Så typiskt mig.

Fick mess från en kollega på jobbet innan och jag var tydligen saknad :) Alltid kul att höra!
Längtar verkligen efter att få jobba igen! Bli bra, få tillbaka mitt liv med rutiner som jobb o träning. Det är verkligen så trist att gå runt här hemma..
Hoppas jag kan jobba i af. på torsdag igen men mår så upp och ner nu så det går verkligen inte att säga! :(

Skit influensa!
Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: