>

Det är inga problem!

God morgon!

Nu är jag tillbaka på jobbet och sitter här och svarar på mail och väntar på samtal! :)
Gott att vara tillbaka och gott att äntligen vara frisk!

Helgen har jag spenderat i Värmland ( vart annars ;) hihi).
I fredags var jag fortfarande inte helt kry så då var vi bara hemma och mös.
Det är så underbart att få krypa upp i soffan med den man älskar mest och bara mysa!
Vart tacos och massa film!
Sen började det snöa så vi var ute en sväng och sladdade runt. ;)
Var jättefint med snön (blir verkligen löjligt lycklig av snö) men tyvärr regnade den bort under natten. :(

På lördagen gjorde vi väl inte mest.. Jag var ute och kikade lite i affärer och så sen åkte Marcus till en kompis som fyllde år och jag åkte hem till Camilla och Ia och mös med vin och film. Tack för en mysig kväll tjejer! Sen var det hem till min goa karl. Underbar! ♥

Söndag var som vanligt en slappedag. Åkte väl hem runt 17-tiden och var hemma lagom till Heartbreak Hotel. Den är ju så sjukt bra den filmen. Man både skrattar och gråter till den!
Ett tips till er som inte har sett den.... GÖR DET!

Nu är det ny vecka och jag börjar bli sugen på att träna igen men får ta det lugnt denna veckan också. Skall börja med ett par lugna promenader och se hur det känns.
Sen nästa vecka blir det gymmet igen! :)



"Är det så här det känns att va´lycklig?"



Isabel
Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Camilla & Tekla



Tack själv gumman, det gör vi om snart igen!!!



PUSS

2009-11-16 @ 14:15:31
URL: http://camii.blogg.se/
Postat av: Camilla & Tekla



Tack själv gumman, det gör vi om snart igen!!!



PUSS

2009-11-16 @ 14:16:26
URL: http://camii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: