>

Hej bloggen!


Så var man hemma efter ännu en dag på jobbet!
Sitter i soffan och väntar på att kaffet ska bli klart så man får lite ny energi.
Tänkte jag skulle städa lite, finns liksom inte så mycket annat att göra och lika bra att passa på att greja runt här hemma nu när jag ändå inte kan träna än.


Det är sååå jobbigt att ta tag i saker när man kommer hem för man är sååå trött. I of. inte så konstigt när det är mörkt ute och regnar och stormar..
Tur att man har världens finaste pojkvän som ringer och piggar upp lite! :)

Och kaffe ;)



Ska handla lite med, sweetchilisås tänkte jag som man kan ha till wokrätter!
Det är ju så gott o lätt med wok. Åt det jämt innan så tröttnade lite på det, haha, men nu var det ett tag sen. Sen ska jag nog köpa lite laxpytt med. Oxå (svider det i ögonen nu mamma när du ser den stavningen ;))
lätt att släng ihop när man kommer hem från jobbet och inte orkar laga mat. Eller lätt att fixa att ha med sig till lunch. :)
Ok nog med trist fakta som bara fyller sin funtkion som ord som gör detta inlägg längre!



MOT DAMMVIPPAN!




Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: