>

En sån där dag


Idag är en sån där dag när jag känner mig lite nere, ledsen och hängig.
Vet eg. inte varför men kan vara en kombination av att jag känner mig ensam just nu och att det är mörkt och j-igt ute. Trist när alla jobbar på helgerna och man är långt från den man vill vara nära.


Ska i af. träffa Cattis i helgen och äntligen få se hennes lilla :) Det ska bli rikigt kul!
Sen ska jag umgås med min bror som är hemma i helgen så blir nog en bra helg till slut iaf. :)


Vad ska ni göra i helgen?

 



♥ Isabel

Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: nurre

jag ska jobba å åka tåååååg =)) hälsa statoil från maj ;)kram på dig din underbara varelse! <3

2009-11-27 @ 17:34:51
Postat av: Urre

:( Hade behövt ha dig hemma ikväll Nurre. Är ledsen i ögat idag.. Kom hem snaaaaaaaart igen! Ja ska hälsa Statoil ;) ha en bra helg! (L)

2009-11-27 @ 18:44:40
URL: http://isabelfredrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: