>

Ingen fara på taket eller?

Haft sjuka drömmar hela natten, känner mig inte febrig men som jag drömmer kan man ju börja undra..



Känner mig lika risig idag om inte värre men eftersom jag inte har nån feber (tror jag) har jag inte kontaktat läkaren. Brukar ringa min husläkare så fort jag ens anar lite ont i halsen för att få penicillin men avvaktar lite nu. Tror inte de vill ha onödiga besök där nu heller med tanke på influensan som går. Så sitter hemma med min snuva, hosta, onda hals o huvud ett par dagar till så får vi se hur det artar sig.



När kl. var runt 11 bestämde jag mig för att jag inte ville drömma vidare, var väl halvvaken då o kunde välja om jag ville somna om eller vakna.. Jag valde det sistnämnda!
Sen dess har jag suttit vid TV:n. Vill ut o gå en promenad i höstvädret, sen åka till gymet o sen hem till mina föräldrar o äta middag! Vill inte sitta här hemma o vara sjuk :´( Buhu!




Men för att inte bli allt för deppig av att inte kunna göra något eller skadad av alla dåliga serier som går på vardagsförmiddagarna skall jag nog ta ett litet avbrott o diska nu!

Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: