>

Helt meningslöst! Men i af.

Jag har ju typ alltid haft väldigt långt hår. Klippte mig för ett tag sen från att ha så här långt fint hår (typ till midjan när jag inte lockat det):

till till

till  .... O visst var o är väl det jätte fint med en cool frissyr. Men det är just det med mig o coola frissyrer. Jag är inte så cool ;) så efter ett par veckor med en frissyr som måste stylas varje dag börja jag lessna, få lite ångest o längta tillbaka till mitt klassiska långa hår! Så vad jag än gör framöver, klipper lugg o färgar så ska längderna få vara kvar i af.


Som tur är växer mitt hår ganska snabbt så lyckan är nu total när jag inser att jag kan göra en inbakad fläta igen! Wohoo! Äntligen har mitt hår börjat få en hyffsad längd igen! :)



Till jul&nyår kanske det är så långt att jag kan locka det igen utan att se ut som ett får :P *hoppas*!

Färga det ska jag dock försöka göra snart. Eftersom M inte kunde komma med några fler "förslag" än svart o lila så kanske det blir nån blandning av det! ;) Eller inte...
Blir nog mörkbrunt igen eller rödbrunt om det går att fixa nu för längderna är ganska mörka fort.. Ska kolla med min frisörska! :)

Nu - Middag!

Puss
Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (3)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tycker att bilden på dej i axellång page är den absolut bästa frisyren!! Vuxen men inte gammal...

Midjelångt hår är UTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Du e iofs slående vacker hur du än ser ut babe!!

Saknar dej... Puss puss puss

2009-11-09 @ 17:07:06
URL: http://kaktusmittlivsomhund.blogg.se/
Postat av: "Snusmumriken"

Jag vet att du tycker det hjärtat! Söt du är!

Ska inte ha midjelångt igen.. Men som andra bilden typ.. Kanske lite längre ja.. :)



Saknar dig med! Puss

2009-11-09 @ 17:10:36
URL: http://isabelfredrika.blogg.se/
Postat av: nurre

jag tycker samma...=))men mörkt ska det va!

2009-11-09 @ 21:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: