>

Kärringen från helvetet!



Fick samtal från en sån här nu på morgonen!
J-ar vad arg hon var! Helt hysterisk! Gapade och skrek och svor och vi skulle minsann jävlar i helvete lyssna på henne och fan vad dumma i huvet vi var och vi kunde dra åt helvete och jag skulle hålla käften och hej och hå!! Geeeesus. Inte ett ord han man få fram och så fort man ens gjorde ett försök att prata med henne skrek hon: HÅLL KÄFTEN DU SKA FANIMEJ LYSSNA PÅ MIG FÖR I HELVETE!


Jag blir helt vansinnig av såna kunder. Helst vill man ju säga åt dem att hålla käft och lyssna så man kan förklara vad de inte fattat men eftersom man inte får säga så har man 2 val.
1. Lyssna och sen försöka förklara och vänta på att hon skall lägga på.
2. Lägga på.


Jag valde alt. nr.2 för sån skit behöver jag inte lyssna på så tackade för mig och la på!


F*tt-jävel! (förlåt mamma)


Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (5)

Kommentarer
Postat av: Sophy - What U See Is What U Get

haha mkt ska man va med om :S

2009-11-30 @ 09:53:15
URL: http://sophys.blogg.se/
Postat av: Tina

hör att allt e som vanligt då ja. skratt

2009-11-30 @ 19:45:43
Postat av: Tina

hör att allt e som vanligt då ja. skratt

2009-11-30 @ 19:46:15
Postat av: Anonym

Tina du saknar det eller hur haha! ;)

2009-11-30 @ 22:58:27
URL: http://isabelfredrika.blogg.se/
Postat av: Tina

Ja vissa kan man sakna ibland. kan du inte skicka vidare nåt mail till mig då o då som jag kan få svara på? haha. eller åtminstone att jag kan vara med på maillistan på guld o gruskorn, om den ff existerar vill säga...??

2009-12-01 @ 19:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: