>

Looking forward....


Nu har jag beställt en ny mob.
Hittade en jag ville ha men den verkar inte finnas att få tag på. Inte i den färg jag önskade iaf. Så jag har beställt en annan jag kikat på ett tag och tycker är fin. Kanske inte den som är mest hightech på marknaden ;) men jag tycker den är fin o jag tror jag kommer bli nöjd med den :).

Japp! Det är den ni ser här till vänster! :)









Sen har jag hittat två crawing stövlar samt min nyårsklänning! :)


Här har ni stövlarna:



Visst är de sjukt fina!
Från Bianco så klart ;).
Detta är såna skor som säkert även ni inser att livet blir mycket roligare med! ;)

Sen till min nyårsklänning. Tänkte variera mig lite i år. Vitt skall det vara nu :)
Så här ser klänningen ut som jag tänkt mig:


Från Nelly :). Visst är den fin!
Så kan man ha svarta pumps till, eller kanske blå eller lila. Blir nog bra. :)


Nu ska jag kolla vidare på Kiss Kiss Bang Bang! Fruktansvärt tragisk film :( Kul dock att den är inspelad i Göteborg! Dessutom utanför huset där Emelie bodde innan ;). Hoppas ni alla haft en bra kväll o att ni får sova gott!


♥ Isabel
Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: