>

Man kan ju undra om man är synsk

Jag visste att något var på gång! Kände mig hängig hela dagen igår o somnade direkt när jag kom hem o sov tills i morse typ. När jag vaknade hade jag ont i ena sidan av halsen o var ändå mer trött o hängig :(. *BUHU*! Jag kan inte vara sjuk nu! Jag skulle ju på Sean The Man ikväll :( Skulle ju till Jennie o äta ost o kex o dricka rött på lördag :( Skulle ju fika med Cattis o hennes lilla på söndag sen gå på bio! Måste ju trääääna! Detta sabbar min träning! :((((
JAG HAR INTE TID MED DETTA!
Hoppas jag är bra tills helgen så jag kan göra det som är inplanerat då. På måndag SKA jag vara frisk! Gillar inte att vara hemma från jobbet o förlora pengar! :(

Sov till ca. kl 14 idag.. Ett tecken på att jag inte är bra. Drömt massa knas med som jag gör när jag inte är rikigt kry. Nu ska jag nog äta lite "frukost" o kolla på nåt trist program på TV! Vad gör man när man är hemma liksom?! Jag är BITTER! ;)


Å nu över till något roligare!

Idag är det 4 månader mellan mig o Marcus :)
Älskar dig fin!





Nu fick jag samtal från M som inte kände sig så bra han heller.. Är väl nån förkylning som går nu då kanske. Huvudsaken är att vi är friska de helger vi ses eller vad säger du ;).
Pratade lite med Tina med o hon har vart hemma sjuk en vecka o känner sig typ som jag gör nu.
Henne ska jag oxå planera in en dejt med så snart vi är friska igen :).

Nä! Nu ska jag ta täcket o gosa in mig i igen.


Soffvakten

Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: