>

Morgon soffan!

God morgon!

Nu sitter jag hemma hos Jennie och dricker kaffe!
Passar på att blogga lite medans hon gör sig i ordning.
Vi ska åka till Frölunda Torg och kika lite :). De har ju byggt ut massor där så ska bli kul att kolla in alla nya affärer.  Sen ska vi äta på Subway! Mumma! :)))


Igår kollade vi på Bruno och jag är ledsen älskling men den var verkligen inte så rolig som alla vill få det att framstå och jag vet att Jennie kommer säga samma sak till sin kära pojkvän som också presenterade denna filmen som den största skrattfesten ever! Vi kom att tänka på att det bara är killar som tycker denna filmen var så rolig och det måste ju vara för att det är GAY-humor i den! Det är ju vad killar verkar tycka om med en skräckblandad förtjusning men näe.. Vi tyckte båda att Borat var roligare haha!

Nä nu ska väl jag med göra mig i ordning och redo för lite shopping! :)



Love,

Isabel



Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: