>

Ouff!

Färdigtränad för idag! Lassade på bra med vikter på BodyPumpen så det kommer kännas i kroppen i morgon och på onsdag! :) Vart lite dåligt med konditionsträningen idag dock, bara 35 min. men bättre än inget.




Nu sitter jag o degar med en kopp kaffe i soffan, ska snart sova tror jag.


I morgon efter jobbet blir det Spinning sen hem till Emelie o kolla på Desperate.
Ska bli mysigt o ses för var ett tag sen nu så saknar henna massor! ♥


Blev ingen tandläkare idag :( Kom dit kl 07.30 o fick veta att hon var sjuk så fick ny tid den 17:e november. Så surt när man var inställd på att äntligen få komma igång med att bearbeta detta!
Men men den som väntar på nåt gott haha! ;)

Hoppas alla har haft en bra dag och att ni får sova gott!

♥ Isabel


Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Therese T

Gött med pump. Om du vill så kan du komma hit på tis o köra för mig så tar vi en kopp eller ett glas efteråt ist för ons?? =)

2009-11-03 @ 07:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: