>

Stronger than yesterday!

Usch.. Har sen igår haft ont i nacken, ryggen och huvet och mår illa. :(
Hoppas det går över snart..



Idag var jag på mitt första besök hos Odontolgen för att få hjälp med min tandvårdsrädsla.
Så skönt att äntligen få börja med det! Idag var det bara inskrivning och samtal och de verkar jätte duktiga och var lugna och förstående och lyssnade. Allt det där man alltid saknat. Skönt!
Fått ny tid för samtal nästa vecka sen ska jag på min första undersökning i december.
Yay! Heja mig! :)



Å vad bullar vi bakade igår då! Emelie gjorde fina, små, prydliga i formar medans jag gjorde stora som inte hade nån speciell form alls haha men goda blev de! :)
Mätt fort. ;) Ska nog ge dem till mina föräldrar tror jag eller ta med till Jennie när jag skall dit ikväll. Men då äter man dem bara och det är ju inte bra! Eller.. He he ;)



Nu ska jag fortsätta jobba här.
Snart är det lunch! Efter allt skräp de sista dagarna skall det bli gott med en tonfisksallad!





Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: